City och IKEA

Då var man "hemma" igen.
Jag och Diana kilade lite i centrum först där vi shoppade, fast idag blev det ytterst lite.
Sedan var det dags för lunch, det blev på Jensens :)
Efter detta tog vi tunnelbanan till Skärholmen där vi åkte vidare till Kungenskurva och IKEA.

Vi var lite små sega mot slutet så vi gick och köpte på oss ännu mera godis.
När vi sedan skulle ta sista tunnelbanan hem blev vi lite rikare tack vare godisautomaterna, haha :)
Vi blev överlyckliga och levde på detta hela resan hem,
alltid händer det något för oss när vi är i Stockholm ..

Här får ni en liten sammanfattning i bilder

               
Jag och Diana ute i Stockholms snöväder, vi hade lite kul
 
                  
  Diana och Jag på Jensens!               Sedan blev det IKEA.
image82
Jag och Diana träffade på dessa två när vi befann oss på "Plattan" :)

Det har varit ännu en toppendag här i vår huvudstad, imorgon blir det mer shopping.
Ska nog kolla klart på filmen vi såg på igår innan datorn cpa sig.
Ni får ha det toppen, gör ni något kul?
Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Jennifur

åh va söta :D

2008-03-21 @ 21:20:33
URL: http://jennifur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0