Bussen är för snabb

Dagen började inte så bra, missade bussen och hamnade därför här.
Min dag är redan fullbokad och lite halvt stressig så det var inte direkt såhär man ville att det skulle börja.

                    image12

Ska kila iväg med nästa buss som går om 30 minuter, sen är det direkt till skolan som gäller. Där väntar arbetspass, engelska, samtal med Back och idrott..
Sedan ska jag och Lejla plugga ett tag innan jag ska iväg med Diana på jobbintervju vid 15. Vid lite efter 16 ska mamma hämta upp mig och  då bär det av till en annan intervju och om jag hinner ska jag även ringa till ett annat jobb.. puh!
Får se om jag hinner hem innan det är dags att träffa fotbollslaget vid 17.30.. Ska nämligen spela biljard och sedan ut och äta istället för träningen i Skara, det ska bli mysigt!

Nu ska jag plugga lite på engelska glosorna innan jag kilar.
Ha en bra dag!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)

2008-03-05 @ 07:56:38
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: ida

hahah typikst dig att missa bussen haha

2008-03-05 @ 11:20:36
Postat av: Kusin Emilia

Så det blev en egen blogg :) det va ju trevligt! jag kanske skulle ta och skaffa mig en jag också :P kram kram!

2008-03-05 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0