Bloggtönt`?

Bloggtönt?
Man blir som man umgås brukar det ju heta, och det stämmer väl ganska bra när det gäller kompisar + bloggar!
Det smittade av sig på mig med så nu sitter jag här igen.

image7
............

Mitt sällskap har åkt hem och tiden rann iväg så någon träning hann jag inte med heller. Men ska ta ett varv i spåret imorgon tänkte jag så kommer jag ikapp eftersom det ändå var dagens träning idag på fotbollen :)

Ska nu börja öva lite på svenskan, har ett så kallat prov imorgon men det är väl inte allt för seriöst. Men man måste ju ändå öva lite. Ha det så bra :)
Puss o kram elina!

Kommentarer
Postat av: Diana,

Tror istället att det är så att du vill vara som mig (; din lilla tönt,
och nästa gång,
lämna mig inte kvar i täcket!!! ^^

2008-03-04 @ 17:38:00
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0