Ändrade planer

Hallo!

Då var man hemma igen.
Matchen i Skara med U-laget slutade tyvärr med förlust, 2-4..
Fick spela mitt back, fast i andra halvlek fick jag byta position till vänster back!
Inget av dem var den position jhag brukar ha men andra halvleken gick väldigt bra ändå! :)
Gjorde en assist till LIsa som även stod för båda målen.



Skulle fått besök efter matchen men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig!
For därför med mamma in till stan där vi handlade lite till ikväll.
Övningskörde både in och hem, det var riktigt kul!
Och det går bara bättre och bättre. Så nu vill jag verkligen ha körkortet!
Får nog börja satsa lite mer ;)

image55
Denna skylt ska snart bort!

Eftersom planerna blev ändrade som jag nämde så spenderas kvällen med mor och far med melodifestivalen :)
Ska också ställa upp i morgondagens match för nu har jag inget bättre för mig!
Ska bli rätt skönt ändå.

Nu ska jag kolla vidare på den såkallade festivalen.
Ha det bra !
Pussokram

Kommentarer
Postat av: ida

schysst att du ställde upp och var med idag med=)
du var skit bra:D

2008-03-16 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0