Chill chill

Tja,

Det var bara massa chill idag,
jag o lejla gjorde muntligt nationellt i engelska,
det gick bra och var de enda seriösa på hela dagen!
Sen körde lejla, fanny och jag hänga gubbe,
vi hade väl valda ord, det var seriöst !! :)

Slutade vid 12,
fixa då lite saker inför spanien resan,
mötte även på Charlie o Sofie som berättade om deras resa när dom varit i spanien,
så nu kan jag alla inneställen, så det ska bli nice!
Tog sedan en glass på torget med Lejla.


Dagens sällskap, kortet dock från Karnevaldagen !!

Nu ska jag sätta igång med packningen,
jag beger mig ju på fredags morgonen !!
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag är avundsjuk :P men glöm nu inte att testa alla ställen ;) ha världens bästa resa !!

2008-06-04 @ 19:19:49
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0