Roadtrip


God Morgon..
Vaknade för knappt en timma sedan,
det blev nämligen sent igår med.
Eftersom vid 21 så for jag, Sandra och Jennie till Vara.
Vi skulle kolla läget och se om det var något att ha,
så vi körde dit och stannade tills strax innan 01..
Det hade varit Jordgubbensdag, så det var en massa ståhej runt omkring.
I början var det lite segt men sen var det allt kul ..
Vi fick oss allt en del att göra och snacka med !!


Sandra och Jennie testade på denna sak,, men den var lite för vågad för deras smak..

Väl hemma sen så var gästerna kvar,
så höll dem lite sällskap.
Vid 02 orkade jag inte mer så gick till sängs.
men musiken dånade högt, så jag vet inte riktigt när jag somnade..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det fanns ju en hel del "trevliga" typer där ;) :P

2008-06-29 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0