RIX FM


Halloj,
Nu har jag precis tagit en välbehövlig dusch efter jobbet.
Hårt arbete var det från 7 till 16..
När jag kommer hem har mamma sina arbetskompisar här,
det hade frossat i massa gott, och till och med sparat lite till mig.
så nu har jag precis ätit lite av tårtan, mums !!

Idag är ju även Rix Fm i Lidköping, får se om det blir en sväng dit senare.
Först är de ju Anna som gäller,
hon har lite trevligheter eftersom hon har fyllt 18 =) ,
så jag får se hur kvällen avslutas till sist,
jag ska iallafall vara sober, för jag ska köra bil, iih !!




Anna Lans, den nyblivna 18 åringen. Härlig bild !!

Ha de grejt,
hoppas ni får en trevlig kväll,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Kina i Kina

jag vill ocksa kora bil utan skylt, utan pappa .. hehe ,, var ni pa rixfm,, jag vill juh !! hehe..



jag kommer hem om 13 dagar,,, det later inte lika langt som 2 veckor.. hehe..



pusspuss, ses!!

2008-06-28 @ 05:54:28
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Kina i kina

iiih, jag vill ocksa kora bill utan skylt och utan pappa. hehe,,



var ni pa rixm? jag vill juh. hehe



kmr hem om 13 dagar,, hehe, det later kortare tid an 2 veckor..



pusspuss,ses!!!

2008-06-28 @ 05:56:36
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Anna

du kunde inte tagit en vackrare bild? ;) haha!

2008-06-29 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0