Regn i massor


Heej,
Vilken slappardag det har varit idag,
inte haft ork till att göra någonting.
Vädret är ju heller inte allt för trevligt,
så det har blivit film tittande här hemma,
men som vanligt somnar jag alltid..
Är ännu lite sjuk, hostan sitter i halsen.

Men imorgon blir det ändring,
då blir det först jobb och sen måndaxklubben !!
Det ska bli så bra, hoppas jag .

Nu har även min bror begett sig hem till Norge,
vi hade en liten pratstund innan han for,
och han kommer igen om 3 veckor =)

Tobias, innan han blev snaggad på midsommarafton.. snakkes!

Nu ska jag vila,
måste spara krafterna tills imorgon!
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Broder Tobias

fyyyy, inga bilder på mig:D

2008-06-23 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0