Party party


God Morgon!
Då var det helg och man är ledig från jobbet.
Hade tänkt ta de lugnt men blir väckt av ett telefonsamtal av min tränare.
Så nu ska jag åka med och spela fotboll i Norra Fågelås.
men får se om de blir något spel, jag sa att jag ställer upp i värsta fall,
så jag åker med iallafall, sen får vi se hur det slutar !!
Jag har ju nämligen inte tränat en gång efter Spanien, eftersom jag varit sjuk o så..

Gårdagen var toppen.
Kvällen började hos Anna och vi var 7 tjejer som hade samlats,
Vi åt, drack både alkohol och alkoholfritt, snacka och massa kul !!
Fick vara lite chaffuör senare åt min fader,
han åkte in till moder och hennes kompisar och såg på Rix Fm.
Stannade ett slag och träffade även lite roligt folk innan jag for tillbaka till festen igen.



..Var ju som sagt nykter igår så det blev till att köra runt mina kära vänner,
och tillsist hamnade vi på Stadt,
där stannade vi tills 02, och det var hur bra som helst,
Tog oss sedan en tur och sedan färd hem till Vinninga igen..
Somnade vid 03, så har fått några timmars sömn.
Kan sammanfatta kvällen som helt lyckad, tack! !

Nu måste jag fixa inför matchen,
ska ju vara borta hela dagen !!
ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0