Mariadona


Godkväll

Dagen har sprungit förbi,
har inte gjort såvidare mycket,
min bror har haft fullt hus här på kvällen.
Det tycker jag om, för det var alldeles förlängesen man såg hans nära o kära.
Och dom är allt härliga.
Men lämnade dom ändå i fred för ett tag,
då jag umgicks med fotbollsbruden Maria.
Det var längesedan, så de fick sluta med en promenad och massa prat.


Kvällens sällskap blev Maria !!

Och min bror är ganska duktig.

Fasen, såg på fotbollen nu också.
Dom där ryssarna är ju bra,
detta tycker jag inte om, hejade på holland.
Aja, jag får väl heja på Turkiet, det blir bra !!

ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Kina i Kina

heeeeeeeeej ! allt bra ? jag har inte fatt ngt sms, hum, min mobil ar halvdalig har i kina ..



sitter pa ett internetcafe och har angest, sag nyss att rickard volker har fatt korkort, jag far angest av detta typ, hahaha, men du fixar det snart .. =)



har ar vadret inte sa bra, regnar da och da, och jag kommer inte bli brun.haha for alla avgaser gor sa att solen ej komemr fram, varmt ar de. men men ..



las pa bloggen , jakla skit dator typ, fungerar ej att connecta mina usb grejor, pusspusss!!!

2008-06-22 @ 16:34:53
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0