Love actually..


Det blev film tillslut efter lite samtal med mina syskon i Stockholm och Norge.
Min bror frågade hur det var med mig, han kände inte igen min röst,
det gör inte jag heller för den delen, men det börjar arta sig lite ändå !!

Såg som sagt Love Actually, den är gullig.
Tänka sig hur många olika kärlekshistorier det finns..
Man drömmer sig bort och önskar att det vore en själv.
Men som sagt så kan man ju inte leva i den perfekta världen,
utan man får leva i verkligheten, men den är inte så dålig ibland den heller.



Just nu känner jag mig död, fast med ett dunkande hjärta
och tur är väl det, annars vore det lite värre.
Men man ska inte klaga, det finns dom som har det värre.
Har tänkt en del på det, att egentligen har man det ganska bra..
När man ser hur andra har det och hur deras liv är, så ska man inte klaga.
Man får vara tacksam för det man har, det är värdefullt !!
Rätt som det är kan det vara försent, så ta vara på tiden.

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0