Karneval 2008 !

God Kväll,

Som sagt så var det den årliga karnevalen igår,
det var lika festligt som i fjol,
vissa mer nyktra än andra !!
Min klass var som sagt Pensionärer,
riktigt eleganta må jag säga!
Bilderna får tala för sig själva .



Kvällen fortsatte,
och det blev fest hos Amanda Ekholm,
sen vidare till parketten för dom som kunde !





Det var en trevlig måndag må jag säga,
kul att vara med klassen,
så det tåls att göra om !!
Tack för en underbar kväll.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett,
det kan behövas när man inte är i sina sinnes fulla bruk..
Ha de grejt !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Line

hehe ja de gjorde de ju ;) det var himlans kul ju :P nej jag va rbara utanför , jag gick aldrig in :P hehe=) du somna gott antar jag? (a) hehe :)

2008-06-03 @ 23:27:43
URL: http://lfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0