Isolerad


Hejsan,

Vaknade vid 6, var meningen att jag skulle kila till jobbet,
men min hals och lite feber sa emot, fasen !
Så det var bara att återgå till sängen.
Vaknade åter vid halv 12 av att moder ringde.
Steg sedan upp och har föspillt tiden vid Tv:n..
För tillfället kan jag knappt prata utan att jag låter som om jag vore i målbrottet,
usch det är hemskt, nu när det är midsommar och allt..

Tänk för en vecka sedan, då var man på playan i Spanien,
tror det var den bästa dagen just på Torsdagen,
aja, men nu får man istället isolera sig hemma i sitt eget hus.


Den bjuder jag på.. España -08

I min ensamhet ska jag ta och kolla på film,
blir nog Love Actually,
får sitta här och drömma mig bort,

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0