Hem ljuva hem !!


Tjaa,

Då var man tillbaka på hemmaplan igen,
kom vid 17 tiden till skövde igår,
hann även träffa min syster i 10min innan hon for tillbaka till Stockholm.
Sen var det hem till Vinninga,
pratade lite med mor o far, och de fick även se lite bilder!
Hade också utdelning av diverse saker,

Vid 19 for jag o fader in till stan på lite kalas,
kom hem och sedan i säng vid halv tolv..
Det blev heller ingen sovmorgon utan steg upp vid 6.30.
Sen var det körlektion, det närmar sig...

Nu är allt lugnt igen.
Ska fixa lite bilder från Spanien åt er.
så ni får hålla ut ett litet tag till ;)

Ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



hur på resan?

Jag sparar till Stockholm resan:)

Vimåste åka:)

En till sak:Hur gör man när man vill lägga in en video från tex youtube till sin blogg??

2008-06-16 @ 12:13:40
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fick dom verkligen se ALLA bilder elina? ;)

2008-06-16 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0