Heja, heja


Tjoo,
Fasen, precis när jag ska börja skriva kviterar Tyskland.
attsingen, jag som jublade av att Turkiet tog ledningen..
men men, det är inte slut än, och Turkarna är grymma ,

Som sagt så har jag även varit i staden idag,
körningen gick väldigt bra, och när jag besökte frisören blev håret kort !!
eller, håret blev iallafall kortare..
Sen har jag även haft ett litet samtal med Lejla,
hon ska nämligen bara sådär åka ner till sina länder inatt !!
Först blev det Montenegro, och javisst är jag avis..
Så nu är man lämnad av 2 av sina närmsta kompisar.



Nu ska jag fortsätta se på fotbollen,
verkar som om det är oavgjort i halvtid..
men sen blir det Turkiets tur igen !!

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0