Härliga afton !


Tjaa,

Midsommardagen idag, trevligt..
Gårdagskvällen spenderades med Lejla,
Och min pappa tyckte det var konstigt att de inte skulle festas,
det var ju trots allt midsommar som han sa..
Konstigt att högtider alltid måste förknippas med festande..

Aja, jag och Lejla hade det trevligt iallafall.
Vi promenerade runt lite i Lidköping.
Stannade även hos mina kära kusiner,
där blev det att hoppa studsmatta !!
Vi kände oss alla som små barn, härligt!
Sedan vidare mot vattnet, det var mysigt .
Efter någon timma fick vi abstinens på godis,
men allt var stängt !!
Så detta sluta med stenhårt godis från en liten kiosk,
men detta dög för oss..

Kvällen avslutades vid midnatt,
sen blev det lite crusing,
mitt på natten vaknade man av några sms, cute!



Jag och Lejla roade oss med kusinerna Jenny och Mathias !!

Hoppas ni hade/har en bra midsommar,
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi roliga bilder:)

2008-06-21 @ 12:29:39
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0