Blek blekare blekast.


God kväll

Dagen har varit lite speciell,
det har blivit en del plugg
men ska in en sväng till skolan imorgon ändå!
Sen fick jag mig lite tid i solen,
men det gör ingen större skilland på en blekis som mig..

Imorgon då,
först är det skola,
sen körlektion och efter detta ska jag träffa Lejla
efter detta vidare till Beijer,
där ska vi fixa oss inför Karnevalen 2008 !!
Hela klassen ska samlas, det ska bli bra.
Sen följer en lång kväll/natt med festande...



Så jag lär inte sitta för mycket vid denna laptop på ett tag!
Men ut i solen, det är ju värmerekord för var dag.
Ha de grejt.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Line

Ska vi vara hos någon efter karnevalen också? eller vet du hur det blir ? :)

2008-06-02 @ 09:13:19
URL: http://lfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0