Barcelona.


Hej Midsommarafton!

Då var det åter midsommar,
vad händer då? bra fråga..
Är lite halvt sjuk ännu,
men ska nog träffa Lejla och vi ska på lite äventyr!

Inatt kom även min Kära broder hem igen från Norge.
men han ska tillbringa större delen i Blomberg med sina nära och kära.
Iallafall,
han fick även sin present av mig idag.
En äkta Barcelona fotboll,
detta resulterade i stort smile och bamsekram.
haha, kul att man kan glädja de äldre också :)


Sen måste man ju även ha lite tråkiga nyheter,
Min lilla vän Diana Kines har åkt till Kina.
Där befinner hon sig i hela 21 dagar !!
HAde ett farväl samtal igår i över 2 timmar.
Många minnen och känslor samtalades om,
så jag saknar allt redan min lilla vän .


Kvällens sällskap, jag och min bortresta vän Diana !! <3

Nu ska jag fixa iordning mig lite,
det är ju trots allt midsommar !!

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0