What a night.


God Morgon på er!
Det blev en alldeles perfekt kväll igår vilket resulterade i låång sovmorgon.
Så det var allt tur att jag fick bytt tid på jobbet, så det blir kvällsjobb för mig idag!

Allt började vid 19.30, det var förfest i stan med ganska mycket folk!
Kul att träffa lite nytt folk, och även gammalt såklart.
De flesta var ju sofies kompisar, men på senare tid har ju hennes vänner även blivit mina..
Till Måndax kom vi runt 00 skulle jag tro, det var väldigt mycket folk,
och inne på dansgolven så kunde man knappt röra sig utan att bli svett..
Shit, så det blev en del tid utomhus också!
Träffade på vår kära kusin Simon och hans vänner vilket var väääldigt kul.
Hmm, ja det finns såklart massor att berätta, men det orkar jag inte med!
Iallafall en toppenkväll med massa vänner och nya ansikten !! =)



Nu ska jag kila ut i solen innan jobbet kallar,
ha de toppen.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visa bilderna ;P

2008-07-30 @ 12:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0