Värmeslag !!


Oh shit, det är ju supervarmt ute !!
Har jobbat hela dagen idag, och det var svettigt kan jag lova.
Jag och Lovisa var helt slut efter ett uppdrag hos en vårdtagare..

Nu är jag iallafall hemma och luftar mig lite,
så skönt att få slänga av sig sina jobbarkläder !



Gårdagen då, det blev ju som sagt Mamma mia,
och jag håller med om att det var väldigt bra.
Så den kan jag allt rekommendera er att se..
EFter filmen for vi vidare i vrålåket,
blev besök med pengautdelning och sen McDriven..
Så jag fick ännu en toppen kväll !!

Imorgon ska jag även bege mig mot Göteborg.
Jag och mina syskon sofie o tobias ska till Liseberg.
en liten syskontripp, eftersom vi nästan aldrig kan ses samtidigt allihopa !!
Det ska bli riktigt kul .

Nu ska jag återgå,
ha de toppen!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0