Tiden går fort,


God Morgon!
Tiden har sprungit iväg och jag har inte riktigt hunnit att blogga.
I fredags for jag ju in till stan, träffade sedan charlie och där blev jag kvar till 00..
Jag och hennes pojkvän såg på Narnia, men efter en stund kom även hon in,
om ni inte vet så jobbar hon nämligen på Bion, så man har vissa förmåner.
EFter dettta var jag kvar och höll henne sällskap, och vid 22 kom även min syster från Stockholm,
vi underhöll oss på alla möjliga sätt och de blev en del popcorn och baconsnacks.. =)
Charlie har en del bilder, men de kommer vid ett annat tillfälle !!

I lördags, igår, var jag, mor och Sofie inne i Lidköping och handlade..
Det blev en del för oss och tiden den sprang även iväg innan vi hann att besöka mormor..
Vid 17 kom också Diana, hon åkte med oss hem !!
När vi grillat och ätit for alla vidare till Mariestad/Sjötorp.
Där Sofies pojkvän Björns pappa har en stuga.
Där var de fullt hus och vi fick även se Björns lillasyster Ella som var 2 månader,
och så lekte vi såklart med Björns lillebror  William som är 2år =) så söta !!
På vägen hem åkte vi till Mariestads hamn, och såg på solnedgången .
Väl hemma bäddade jag o Diana ner oss i gästrummet
innan vi somnade hann vi med en del prat och imorse skjutsade jag henne till bussen,
hon jobbar nämligen idag, men själv så kröp jag åter ner och vakande inte föräns för 10 minuter sedan !!



Hmm, okej, detta inlägg blev ganska långt men jag försökte ändå sammanfatta..
Det har iallafall varit en toppen helg utan jobb !!
Bilder från helgen finns hos Diana och Charlie, så ni får vänta lite med att se dem !!

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0