Strawberrys


God Kväll,
Har varit hemma ett tag nu,
och jobbet var riktigt kul, alla var glada och jag fick blommor !!
När jag kom hem så städade jag lite och var allmänt duktig.
Sen ringde min lilla kusin, och vi råkade visst prata lite för länge,
så nu får vi se om du fortfarande har råd att följa med till Stockholm Jenny .. (A)

Var ute en sväng i solen,
hittade då våra jordgubbar,
jag visste inte att vi hade några tills igår då pappa kom in med en näve !!
Det är så somrigt med egen odlade gubbar,
synd bara att vi inte har lika mycket som förr.




Nu ska jag fixa iordning lite att äta,
sen vid 22 bär det av till Ida, vi ska ha lite myskväll,
för imorgon är jag ledig , =)
Då ska vi nog shoppa, haha!!

Ha de underbart!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0