Shopping


Idag var jag ledig från jobbet och detta innebar sovmorgon!!
Var ju på Sex and the City igår och kom hem sent så jag behövde allt sömnen.
Föresten för er som ej sett filmen kan jag verkligen rekomendera den !

Men sent på förmiddagen kom iallafall jag och min moder iväg till Överby.
min lediga dag gick alltså åt till shopping, och det blev en lyckad dag!
Det blev bla. ett par byxor, en t-shirt/blus, scarf, hårassocearer mm..



Kom därför hem för en stund sedan,
sitter nu här och kollar även på en film.
Har även varit iväg och kollat Missan, lilla katten som jag tagit hand om !!

Men nu blir det allt till att fortsätta kolla på filmen,
och imorgon blir det åter jobb..
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0