Onsdag


Har suttit här ett tag nu efter att ha jobbat ett 6 timmarspass.
Är ledig ända fram tills på lördag kväll nu och det känns väldigt skönt!!
Får se vad jag ska hitta på, verkar ju inte som om vädret ska vara jättebra iallafall.

Annars händer det väl inte direkt något roligt,
väntar o väntar på att jag ska få lite bilder av Charlie.
Men det kan ta sin lilla tid när inte internet fungerar för henne !!



På bilden sitter jag med Charlies älskade systemkamera,
där på finns de många fina minnen !!

Nu har jag väl inget annat direkt att säga,
ni får ha de bra !!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Säg till så fort du fått bilderna från charlie så får du skicka dem till mig.. och du får även skicka de bilder du har från i helgen!! =)

2008-07-31 @ 10:33:29
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0