Memories.


Tjo,
Nu är jag utvilad igen, eller ganska iallafall.
Gårdagen blev lugn, fick följa med på ett kalas och bara tjöta !!
Så det var inte så ansträngande. men gud så trött jag blev sen.

Nu är det iallafall en ny dag med nya tag,
och imorgon ska jag jobba har jag bestämt =)
Ska också klippa av mig mitt sjukhusband,
skulle ju gjort det för ett tag sen, men det är ju så fint ..



Sen ibland så fastnar man i gamla minnen,
har kollat igenom mina foton i mobilen i brist på annat när man var på sjukhuset.
Alla bilder som var för någon månad sen påminde mig om olika saker,
allt gick och koppla ihop med händelser, sms, telefonsamtal och andra saker..
Lite sorligt enligt mig, men det är väl bara att vänja sig.



Denna bild är en av minnena, fast omgjord såklart,
Diana har jag och tacka för detta, haha !!
och jag tycker även att hon ska komma hem från Kina,
det var allt för längesedan vi pratade nu !!

Aja, nu ska jag fixa mig lite,
Ha de grejt.
Pussokram

Kommentarer
Postat av: diana

vad ar detta for bild ?? har jag missat ngt, o glomt ngt kanske ?? unge du ska inte upp o festa direkt, ha de gott ses pa lordag, wihooo , pusspuss

2008-07-07 @ 15:03:23
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0