Mamma Mia


Äntligen har det fina vädret kommit,
men på ett sätt känns det lite jobbigt
speciellt nu när man jobbar varje dag !!
men men , man ska inte klaga.

Strax ska jag kila in till Lidköping,
där ska jag möta upp Diana,
sen blir det Bio och mamma mia för våran del !!
Detta blir min 4:e bio på 2 veckor (A), oj..
Har ju tidigare sett Narnia, Hancock och SATC..
Men tur då att man har en liten kontakt på bion,
annars hade man inte klarat sig genom alla dessa filmer ekonomiskt..



Vet faktikst inte riktigt vad denna film ska handla om,
men alla säger att den ska vara så himla bra,
och det känns som om de är en film man bara ska se..
Så jag får väl ge min åsikt efter filmen, om hur den egentligen var !!

Nu måste jag kila, ska fixa mig och sen väntar Diana!
Ha de grejt.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har oxå hört att Mamma Mia ska vara bra, var den det? =) Hoppas du har en bra sommar Elina, kram

2008-07-23 @ 18:29:41
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: DianaKines,

filmen var underbart bvra, jag bara älskar musikaler, musik, kärlek, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih ;D



<3

2008-07-23 @ 22:37:40
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0