Lovely.,


Hej,
Kom nyss hem från stan,
träffade en kompis, hälsade på mormor och handlade lite !!
Var även och hämtade ut mitt körkort, så nu har jag bevis ..

Annars har de varit en vanlig jobbardag,
7-16 var det som gällde, men denna dag kan jag inte påstå som jobbig,
ungefär de sista 2timmar satt jag, en kollega och en vårdtagare och åt glass i solen..
Men som sagt, efter lugnet kommer stormen.. så imorgon blir det väl tvärtom !

Gårdagen kunde heller inte sluta på ett bättre sätt än vad den gjorde,
efter att ha sett på Sid Vicious blev det ett telefonsamtal med en killkompis.
Det var väldigt längesedan, men så betydelsefullt !!



Nu börja ett program jag ska se på,
ha de grejt, vi hörs !!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0