Liseberg och släktkalas


God Morgon!
Nu har det inte blivit så mycket blogg för min del,
känns ganska skönt med lite uppehåll men nu kommer ändå en liten update!

I fredags var jag och syskonen då på Liseberg!
Det blev en heldag och den var alldeles toppen.
Hettan var framme hela dagen så vi fick allt åka en del vattenattraktioner.
Blev även en del spelandes, men ingen lycka där inte..
Fick lite kort som får sammanfatta lite:



Sen hade vi även släktkalas igår,
moder och sofie hade fyllt år för ett tag sedan
men familjen har aldrig varit samlad föräns nu, så då slog vi till !!




Charlie kom även på kalaset, och hon hade med sig sin systemkamera !!
Så när jag fått bilderna av henne så blir de lite bättre update från alla olika bravader.

Nu ska jag äta frukost,
ha de toppen!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0