Jobb och Skövde


Kom precis hem efter en vistelse i Skövde,
efter att ha jobbat 7-11 idag så for jag, mor o far till skövde.
Där vi inhandlade lite saker till utbygget och diverse andra saker !!

Annars har de väl inte hänt något roligt.
Eller de har de väl men inget jag vill att alla andra ska veta..
Man måste ju ha lite privatliv..
Kan ju säga att under de senaste dagarna har jag gått med ett stort leende på läpparna,
ni som är mina nära o kära vet varför, och det räcker !!

Här under har ni även en bild från förra helgens bravader,
Jag och Diana på väg hem från Mariestad.
Då jag också han med att köra över en rondell (A) ..



Men nu ska jag kila,
ha de,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0