Huum ,


Jag har kommit på att jag tycker det är ganska jobbigt med rubriker,
att man alltid måste komma på något nytt... usch! aja.

Igår så var jag bara allmänt slööö,
jag satt i skuggan och latade mig mest hela dagen!
Framåt kvällen tog jag och Sofie en låångpromenad för att pigga upp oss.,
efter detta blev det full rulle.
Sofie skulle på bio och Tobias skulle till järpås, för att sedan åka vidare till Cypern.
Så snäll som jag är ställde jag upp som chaffuör.
När jag sedan lämnat Tobias hos en kompis i järpås for jag till ett annat ställe i järpås o träffade en annan tobias.,
aaah jobbigt med samma namn hela tiden..
Men iallafall, jag var där ett tag innan jag for tillbaka till bion där sofie och charlie var !!


Tobias som nu är i Cypern.

Så från att absolut inte göra någonting blev de full rulle..
Idag har de också varit fullt upp,
Har jobbat 7-13, men höll på och somna på jobbet..
fick ju knappt någon sömn inatt.
Nu har jag varit ute i solen men den är ganska varm!

Ikväll är det också dags för Måndaxklubben igen :)
Enda gången jag o syster kan festa, så man får passa på !!
Fast nu måste jag kila, får ju ta vara på solen.
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0