Hard work work..


Då var man hemkommer efter en långdag på jobbet,
fick även 30 minuters övertid pga att jag var i Järpås med en vårdtagare o hade utflyckt !!
Så det gjorde mig inte alls så mycket, satt i solen o pratade o hade det allmänt bra.

Men snart är det slut på vilan.
Ska in och träna på friskis o svettis med Ida .
Sen när jag kommer hem blir det till att slappa.
Är ju faktiskt trött eftter gårdagen då jag fick vara fyllechaffis..
Först hämtade jag mina föräldrar vid 00, dryga timman efter blev det min broder !!
Och sen var det jobb kl 7, så det blev ingen jämn sömn för mig inte..


Ikväll blir det workout för party prinsessorna ;) ..

Men nu måste jag kila,
ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bra att du tagit över min plats.. fyllechaffis! ;) hihi!!!

2008-07-23 @ 09:02:17
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0