Hancock !!


Det blev som sagt bio igår igen..
Filmen Hancock hade premiär, vilket inte vi visste om
men vi fick plats ändå.
Vi visste heller inget om filmen, men den var faktiskt bra, ganska rolig emellanåt !
Efteråt gick jag o Tobias till våra kära bilar.
Det blev lite provkörning för hans del i den gula bilen,
men tyvärr så ville han inte köpa den.
Och jag fick även en lektion i hur man ska använda bilarna,
För jag är tydligen inte så bra på det..
Efter en stunds prat åkte vi hem igen..



Väl hemma träffade jag min norska broder Tobias som kommit hem igen,
och såklart mor o far !!
Idag var det även tidig uppgång också,
har nämligen jobbat från 7-13.30 !

Får nu se vad som händer,
inget planerat, och imorgon är det jobb igen. men de går bra !

Ha de så bra, hörs!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0