God Morgon!


Idag fick jag sovmorgon, för jag jobbar från 15.30-21.30 idag !!
Igår kväll hann det även hända en del saker trots allt.
Först blev det lite Golf på Filsbäcks pay and play med pappa.
Jag har inte spelat på 1år nu, men det gick faktiskt hyfsat bra,
men problemet med den sporten är att den är endast rolig om det går bra,
annars finns det inget värre än att spela golf om det går dåligt..



Sen kom vi hem till dukat bord, det var grillad kyckling och potatissallad !
Men det blev en snabb middag för mig, för innan hade ett telefonsamtal fått mig på andra banor.
Så vid 20.30 for jag in till stan där jag mötte upp Tobias.
Vi hade det bra och mot midnatt skjutsade jag hem han igen.
Så det var en oplanerad söndag som slutade på topp !!
Det kändes mer än bra.

Nu ska jag dock gå och äta lite frukost,
sen får vi se vad som sker innan jobbet!
Ha de kanon,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha nyfiken som jag är måste jag nu fråga vem denna tobias är :P

2008-07-21 @ 21:46:31
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tjusig golfsving syrran!! klart jag har planer med dig om utlandsresa,, vi bestämde ju det, och ett löfte är ett löfte ;D

2008-07-21 @ 22:39:14
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0