Ett nytt rum


Just nu befinner jag mig i mitt nya sovrum,
eftersom inga av mina syskon bor hemma längre, eller de har de inte gjort på ett år men ändå..,
så har jag tagit "gästrummet" som mitt sovrum.
Och vad är då meningen med detta,
jo jag slipper städa mitt riktiga rum hela tiden eftersom jag har en tendens att göra de.
Så mitt gamla rum är rent o snyggt hela tiden där jag är på dagarna,
medan "gästrummet" blir mitt sovrum !!
Enda nackdelen blir när någon av syskona kommer hem, men de får gå.

Igår så var även Diana här efter att hon jobbat,
först var vi hemma hos min morbror o hans fru sen begav vi oss till Klockargården.
Det blev tidig läggdags, strax efter 22 eftersom jag var helt slut och skulle jobba kl 7,
men Diana fastnade med vår laptop i sängen ett tag till..

Ikväll blir det bio, skulle egentligen gått med Diana på Mamma Mia
men nu skulle hon jobba heldag istället..
Så det blir Sex and the City med Charlie, vilket ska bli toppen !!



Nu är det dags för käk,
ha de grejt
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0