En ledig dag.


God Kväll
Då har min enda lediga dag denna vecka passerat,
Det började med att jag fixade iordning lite och sedan blev det lite tid ute i solen,
de har ju varit ca 27 grader idag, det var på tiden.
Ute i trädgården plockade jag av jordgubbar och åt, det är såå himla gott !!

På eftermiddagen for jag in till stan där jag var med Sandra och Ida,
vi var på shoppinghumör, och då är ju lidköping det bästa stället.. hmm.
Ne men vi hittade allt en del =)
Tog även foto till körkortet, och det blev ju också väldigt snyggt...


Dessa söta skor var ett av mina inköp för idag!

Nu ikväll så grillade vi,
sen for jag vidare upp till Lindvallen där Lofa var i full gång.
Vi i damlaget var parkeringsvakter, så efter 1timma så blev det att kolla fotboll,
Vinninga vann så det är kvartsfinal imorgon, ska nog åka och kolla då också fast i Mellby.

Så min lediga dag har varit mer än bra,
jag vill ha mer sånna, men då får jag ju inga pengar ,
så jag får väl helt enkelt stå ut till vecka 32 med detta jobbande =)

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: kiiina

heeej, fick dina sms nu .. ojojoj, mde va mig fasen vad som hant ... du far beratta nar jua kmr hem, o du, ringde han tillbaka ?? maste dra nu ,,, men mejlar lite langre ikvall eller imorgon... pusspussspusss

2008-07-04 @ 08:20:25
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0