En dag i taget.


Hej igen,
Såg att min kära syster bloggat åt mig, jag har ju inte kunnat.
De hände nämligen lite saker i torsdagsmorse.
Jag gick till jobbet som vanligt vid 07,
åkte sen ut till vårdtagarna och jag var själv, men det gick fint.
Men när jag befann mig hos en så svimmade jag helt plötsligt.
Jag har inga direkta minnen av de, utan bara svaga.
Vaknar upp av att distriktsköterskan som var där stod lutad över mig.
Lite senare kom ambulansen, eftersom jag även haft kramper efter.
Väl inne på sjukhuset blev det en massa prover, syrgas och dropp..
Så vi detta laget borde jag vara van vid nålar iallafall.
Allt slutade med att jag stannade under natten.
Kom därför hem för en liten stund sedan.
Mina föräldrar, Maria och Ida var även och höll mig sällskap under vissa perioder.
Nu mår jag ändå skapligt, fortfarande lite snurrig,
men röntgen var bra, bara proverna som var lite sådär..
Jag lever iallafall, och det är ju huvudsaken!


Jag och så självklart Sigge, Maria kom med honom så att jag inte skulle vara själv =)

Dessa saker fanns i båda armarna, plus flera andra stickhåll och dropp..

Jah, detta var också en liten händelse i vardagen.
Så nu blev jag tvungen till att sjukskriva mig eftersom jag skulle jobbat hela helgen.
Men ska nog tillbaka på måndag igen !!
Nu ska jag vila lite till, som om jag inte fått nog av det redan men..
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars dig:(



Varför ringde du inte till mig??

Jag är ju alltid pratglad

2008-07-05 @ 17:33:44
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/
Postat av: Lisa

men fy va otäckt!! Hur är allt nu? Fick du reda på vad det var för nått? Hoppas du mår bättre =) Kramar

2008-07-09 @ 15:55:02
URL: http://lisurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0