Dopp i Vänern!


Kom hem för ett tag sedan efter dopp i Vänern.
Maria ringde mig efter hennes jobb, och vi båda ville svalka oss !!
Detta resulterade i att vi for till Filsbäck en sväng för sol o bad.
Sedan köpte vi glass av Ida i kiosken, och hon såg vädigt positiv ut till sitt jobb !! ..
Innan badet så spenderade jag tiden hemma på en filt i solen med Ipoden,
min rygg blev lite bränd faktikst, men jag är fortfarande en blekfis.
Jag gillar solen och vill bli brun, men mitt pigment vill inte samma sak..



Hur har eran dag varit då, stranden hela dagen kanske?
Och en sak till, jag vill så gärna ha tillbaka våran båt !!
Det var verkligen sommar när vi hade den, såå härligt .
Saknar det !

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0