Det går utför..


God Morgon
Har precis ätit frukost, och mitt huvud värker.
Jag hade det kul igår,
men jag kanske borde tagit de lugnare med tanke på omständigheterna..

Iallafall, allt började vid halv sex hemma hos charlies pojkvän.
det var vi tre, sen kom de en till kille.
Förfesten var kanon, vi hade så jädrans kul ..
och jag älskar att driva med folk, hmm..

Vi kom till stadt vid halv tolv,
det var väldigt mycket folk, och man hitta en del roliga ansikten..
senare träffa jag på en kille och vi började prata om en annan kille..
komplicerat, men detta gjorde iallafall att mitt humör vände lite..
Tog sen taxi hem med några flickor, och gick sedan från "centrum",
på den lilla promenaden hann de hända mycket..
Men jag kan iallafall sammanfatta kvällen som lyckad till en början, sen gick de lite utför !!



Charlie tog en massa bilder, så jag får visa er om ett tag när jag fått dem..
eftersom jag själv inte använder min kamera..

Well well, nu ska jag vila.
ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du pratatr alltid om massa omständigheter .vem bryr sig ????

2008-07-08 @ 15:56:00
Postat av: Kina

haha du din anonyma lilla skit,, jag bryr mig .. om du ej bryr dig behover du ej lasa ,,, o hur orkar du kommentera ??? suck..



iaf ,, elina skit i den idioten, han ar fan inte vard de,, vet att det ar lattare sag5t an gjort, men try =)



jag hjalper dig =)



o du, nar ja komme rhem, da ska vi festa javel,, for ja skiter i om ja jobbar dagen efter, mohahaha.



pusspuss<3

2008-07-08 @ 16:23:28
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0