Bilder från Måndax,


Tjoo,
Jag lovade ju att visa bilder från Måndaxklubben som var i måndags för nästan 1 vecka sen,
HAr fått bilderna av Charlie nu, men jag minns inte att vi tog så många och konstiga..
Så jag får välja ut bilderna med omsorg, för alla vill man verkligen inte se ;)
Så här får ni lite smakprov från kvällen,
Det var jag, Charlie, Mathias och hans kompis Albin, men han var inte med ut sen..



Sådär, detta räcker gott och väl, för dom är inte så internetvänliga våra kort,
så av 187 kort får ni nöja er med detta =)
och de ni inte vet har ni inte ont av heller..

Nu ska jag städa, sen ska jag fara in till staden.
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahshah så fuull äcklig jävla fjötis med fettbröst

2008-07-14 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0