You're so fine I want you mine you're so delicious,


Ligger i sängen med laptoppen, har funderat på att stänga av datorn de senatse 2½ timmarna. Alltså 10 minuter efter jag tryckte på on-knappen, vet inte riktigt vad det är som håller mig kvar?
Har haft lite social kontakt med vissa genom msn och kollat lite på Twilight, och bara filosofierat ..
Mitt huvud har varit fullt med tankar som; tänk om, varför, hur, vad gick fel..
Ja, listan kan göras längre, men det behövs inte, för jag vet att allt är bortkastad tid .
Och nu har jag även blivit snuvig, har väl fått något virus, alltid är det något !
Antagligen bäst att stänga ner datorn och få lite sömn, för imorgon är det plugg-dag .
Innan jag släcker ska jag dock ta ett glas vatten eller två, jag är alldeles uttorkad .

Pratade även ett tag med min bror förut, jag vart helt chockad när jag hörde hans röst i telefonen. Han var i Venezuela och vädret var bra, inatt skulle han och Dippe flyga till Peru, där väntade också Inkaleden. Tobias verkade ha det bra med allt som hänt hittills, enda negativa var att han besökt sjukhuset häromdagen med ett inflamerat knä, men det var borta nu med hjälp av antibiotika, tur det!
Tillsist så bröts samtalet,. tyvärr ..
För övrigt så spenderade jag min Lördagskväll i stan med några vänner, vilket var bra =) ,
God Natt på Er, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0