You were like my lover and my best friend,


Nu längtar jag så otroligt mycket till lovet, vill bara att de ska bli fredag!
Men innan dess är det ju såklart 1 prov i psykologi, matte C och en inlämning..
Det värsta är nog psykologin, så det ska bli skönt när det är över imorgon!
När lovet börjar på fredag kl 12 så är jag äntligen fri, för ett tag.
Då ska det festas, slappas och jag ska besöka vår underbara huvudstad =) .
Om en vecka är jag där, det ska bli så skönt att komma bort och även träffa min syster!
Jag får stå ut i ett par dagar till, men det klarar jag eftersom jag vet vad som väntar !!
Nu måste jag dock återgå till mitt pluggande, och även drömma mig tillbaka till Spanien.
Bilden nedan är från en kväll i somras med brudarna, det var härliga tider !
Ha det fint, so long elina

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0