Fredag 5/12, Party, party !


Fredagen avslutades med fest,
Jag och Lejla åkte in till Ida & Casper på förfest !
Det var riktigt roligt, det var musik, fuck the dealer och Wee =) .
Vid strax efter 23 begav jag och Lejla oss mot Gabriels.
Där träffade vi på Oskar, Rasmus och Berin som vi tillbringade en del av tiden med.
Det blev mycket prat, skratt och någon drink + snacks.
Sedan satt jag och Lejla och pratade ett tag med Hamodi, det var intressant , haha!
Vid 01.30 gick Lejla och de andra hem, jag och mitt nya sällskap fick dock vänta ett tag på min skjuts.
Rasmus och Oskar kom efter ett tag och hämtade mig, och innan hemfärd blev det en sväng till Torngrillen!
Fredagskvällen/natten blev verkligen toppen, kunde inte inleda helgen på ett bättre sätt =)






Blev en lång sovmorgon idag, och när jag vaknade var det dags för lunch.
Sedan dess har jag inte gjort så mycket, bara slappat vid TV:n .
Ikväll ska jag in till en vän en sväng, det kommer bli bra =)
Hoppas nu får en toppen lördag, so long elina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0