I love you and I need you, please come home..


Det är inte ofta, men idag har jag varit en riktig plugghäst.
Har gjort klart en svenska uppgift och en psykologi uppgift !
Nu är det endast en gruppuppgift och plugg inför prov i psykologi kvar.
Men det tar vi imorgon, annars överanstränger jag mig ..

Gårdagen var väldigt bra, träffade först Lejla.
Vi besökte även Lussebandyn och donken.
Efter att Lejla åkte hem hade jag sällskap med Oskar.
Vi åkte hem lite till Sundberg och sedan tillbaka till bandyn..
Sen blev vi trötta så då tog vi bilen hem vid halv 2 =) .

Idag ska jag spendera min kväll med mor o far.
Det var ett tag sen känns det som,
och efter alla omständigheter känns det bra.
Jag tycker att vi ska åka till Syd Amerika och hämta hem våra grabbar.
Så att allt blir bra och som vanligt igen !
Nu ska jag ta ett break, dags för lite energi i form av mat..
Ha de, so long elina.

Kommentarer
Postat av: Line

de där jävla psykologi uppgifterna o provet alltså blä! :P Hur mkt som helst ju på så få dar.. Vi får sammanställa/jobba med panikångest uppgiften imorgon på håltimman eller ngt så vi blir klara med den :P hoppas du haft en bra helg! :D

2008-12-14 @ 12:57:56
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0