It´s gettin´ hot in here ,


Äntligen fredag och lite ledighet, som dock kommer innehålla plugg men skönt ändå !
fast pluggandet skjuter jag upp tills imorgon o söndag för ikväll är det andra bravader.
Sitter hemma i Klockargården tillsammans med Diana,
vi har tillbringat hela eftermiddagen ihop.
När jag skulle gå från skolan hade hon fotolektion,
så då hjälpte jag henne istället för att åka hem.
Det var en ganska så trevlig tid inne i fotostudion,
Diana skulle få till en massa vinklar och ljus..
Kul att stå i rampljuset för en gång skull, haha !
Efteråt drog vi till McDonalds och senare till hjertbergs för att köpa mat o godis.
Nu har vi precis avnjutit vår (Dianas) goda wok, och ätit mängder med godis ..
Får bli lite mer effektiv med träningen nu har jag märkt . ;)
Vid lite innan 19 ska vi ta varsinn bil in till stan där vi skiljs åt .
Ska en sväng till Lejla och efter det åker vi och kollar Lussebandyn som är på De La Gardie .=)





Vi tog en massa bilder, men inte ens hälften är värda att visas,
Vi var inte heller så seriösa hela tiden, men vi hade det väldigt kul ändå !!
Vem vet, modellyrket kanske vore något för oss ... eller inte ;) haha
Ha det gôtt , so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0