Torsdag 11/12


Har varit hemma i cirka 40 minuter nu, det har varit effektiva minuter.
Har både hunnit fixa mat och läst psykologi =).
Strax ska jag kila iväg, ska åka till Mariestad för lite jobb och kommer hem senare ikväll!
Min skoldag var väldigt bra, hade dock ställt klockan på 7 för att sedan åka in och träna,
men jag var helt slut så jag valde att ha min sovmorgon och åkte till skolan halv 11.

Jag har även blivit förälskad i en mp3,
den står överst på önskelistan liksom Chris Brown biljetten gör =)
Om jag får dessa två saker så är jag mer än nöjd, det är allt jag vill ha !!
Nu är det dags att byta om och sedan åka iväg, det blir bra !
Får fortsätta mitt psykolog-plugg när jag väl är hemma igen, det kan bli en lång natt ..
Ha det fint, so long elina

Kommentarer
Postat av: Maria

jodå, den var allt snygg :P

2008-12-11 @ 20:43:51
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0