Sista Jullovet har tagit sin början,


Nu är jag hemma i Klockargården igen, efter att skolan slutade vid halv 12.
dagen började kl 9 med arbetslaget, på schemat var det dans, lekar och prisutdelning.
Vårat bowlinglag fick ett tröstpris för våran 3:e plats och jag fick pris för röda käglan !
Efter detta samlades vi i aulan och sedan var det dags för gröt .
Så nu väntar alltså ett efterlängtat lov, med alla dess festligheter =)

Gårdagen spenderades först hemma hos Dilan tillsmannas med Lejla o Jiyan,
Klockan 17 åkte vi för att kolla på årets julspex vilket var helt Ok !!
Efteråt träffade jag Ida och Line, vi åkte hem till Ida och efter ett tag kom även Sofia !
Vi käkade pizza, prata, kolla tv, och lite allt möjligt .
Efter att Line åkt hem for vi andra vidare till Parketten och kollade läget och pratade med lite folk. Och kvällen för min del tog slut vid 02 ..
Vi blev rejält partysugna, men kände inte för att lägga ut 120 kr :P

                   
     Ida, Line, jag, Sofia och Dahlak.. från en utekväll i Prag, fina minenn <3

Idag är det iallafall party för min del,
ska in till Lejla och sedan ska det festas natten lång, typ..
Så innan jag far in till henne måste jag fixa och packa lite saker,
Ha en toppen fredag, i will.. so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0