Psykologi, psykologi, psykologi ..


Nu har jag tagit mig hem från Lidköping och skolan .
Skolan var bra, min grupp finslipade samhällsuppgiften inför redovisningen imorgon.
Sedan var det allmänt lugnt, och på eftermiddagen gjorde jag, Daniel o Oskar en PP.
För imorgon ska vi redovisa en del av projektarbetet med hjälp av den snygga power pointen =)

Efter skolan hade jag sällskap med Lejla, det blev fika på Söderströms och lite "shopping" .
Jag köpte en julklapp till min syster och ett par jeans, som om jag inte hade nog redan ;)
Men jag fick unna mig detta eftersom jag har namnsdag idag =) .

Ikväll är det dock dags för en massa plugg, tills nästa onsdag har 4 saker i Psykologin,
2 prov och 2 inlämningar, + ett matteprov (!) . Men jag får tänka positivt, snart är det lov !!
Innan dess ska jag även sammanställa vår samhäll, men det är inte så svårt !
Nu ska jag kolla ambasader i Sydamerika åt min broder, hjälpa mamma lite också .
Sen blir det plugg hela kvällen, ha det fint . So long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0