Min kusin Jenny och jag,


Ibland så blir man sådär smått barnslig igen.
Har precis avslutat ett samtal med min kusin Jenny på msn.
Vi hade på våra webbkameror, och då blev jag lika liten som henne,
eller ja lite yngre kanske eftersom hon är 13 år =) .
Sedan kom småkusinerna då vi gjorde fula grimarser , haha !!
Gud, ibland sjunker man lite för lågt, men det är kul .
Eller vad säger du min sötnos Jenny ? ;)
haha, hon tyckte inte om när jag kallde henne sötnos heller..



Aja, nu har hon loggat ut, så jag börjar som smått bli mig själv igen, hehe !
Ska stänga ner datorn och ringa ett samtal nu istället, det blir bra .
HA det så bra, so long elina.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Du var jättetaskig;(

du är skyldig mej en resa till stohkolm!!

2008-12-07 @ 21:41:23
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0