Jag finner inga ord, du kommer alltid vara älskad!


Sedan jag fick beskedet att min mormor gick bort idag klockan 11.05 har jag befunnit mig hos henne.
Mammas syskon var samlade med respektive + jag och en till kusin..
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, min mormor var en av dom mest fantastiska människorna som fanns!
Hon hade humor, var envis, så oerhört omtänksam och ville alla väl ..
Att få se henne på sängen med blommor på täcket, det var vackert men oerhört jobbigt,
jag har fällt ett antal tårar och det kommer och går hela tiden..
År 2008 förlorade jag båda mina morföräldrar, dom jag älskade mest !!

Ikväll blir det ändå middag med några tjejer, och torget för att fira in 2009 och min födelsedag.
Min mormor sa när min morfar gick bort att han ville att vi skulle vara glada och skratta,
han ville inte att vi skulle gråta eller vara ledsna, jag vet att min mormor tycker detsamma !
Så jag får bita ihop och träffa mina vänner, det känns bäst så =)
En del av mitt hjärta är borta, men jag vet att hon finns där uppe o vakar över mig .
Nu har hon återförenats med morfar och dom är mina änglar i himlen (A)


                 Margareta Johansson, min älskade mormor <3

Med tårar längs kinderna får jag önska er alla ett gott nytt år,
och jag hoppas innerligt att 2009 blir ett bättre år, det måste det !
Ha en underbar nyårsafton, och ta det lugnt .
So long, elina.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag beklagar :/ Usch va tråkigt!

2009-01-02 @ 11:27:30
Postat av: jenny

hon vakar över oss nu,tillsammans med farfar

2009-01-03 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0