Jag är en aning skakis och chockad,


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till er,
min mage vänder sig ut och in när jag tänker på det.
Jag skrev i mitt förra inlägg att jag pratat med min bror som är i Sydamerika,
och att allt var bra och dom klarade sig fint ..
Men idag ropade mamma på mig och pappa efter att hon fått ett telefonsamtal.
Jag sa en kommentar och mamma sa att jag skulle sätta mig o lyssna på henne istället,
för det var allvarligare..
Det var Dippes pappa som hade ringt, han talade om att Tobias och Dippe blivit rånade!
De skulle åka med en taxi till en buss eller om det var flygplatsen, jag vet inte riktigt.
Men taxin körde bara runt i cirklar, och de hade tillslut frågat vad chaffuören gjorde.
Då hade dom stannat och chauffören hade under tiden fått medhjälp från andra..
Under pistolhot mot deras huvuden hade dom behövt tömma deras konton..
Jag vet inte vad jag ska säga, det är sånt här man bara ser på film !!
Nu när jag tänker på det mår jag dåligt, hur känns det då inte för min bror o Dippe ?
Jag är oerhört tacksam över att de har livet i behåll, och jag vill bara att dom ska komma hem!
Jag saknar min bror och hans vän, jag hoppas innerligt att detta aldrig mer händer.
Det är sjukt !!
Ska försöka återgå till mitt pluggande, samtidigt som klumpen i magen finns där.
So long, Elina.

Kommentarer
Postat av: Line

åå gud vad hemskt! :S :/ ja.. sånt händer ju bara på film.

2008-12-07 @ 17:53:06
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååå,IDOITS!!

SÄG TILL tOBIAS ATT ÅKA HEM!!

2008-12-07 @ 21:36:52
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0